Het is een prachtige camping. Heel veel ruimte. Omdat er heel veel ruimte is komen er groepen en die kunnen luidruchtig zijn tot laat in de avond

Ruesink2

Camping met drie grote velden. Kies zelf een plekje uit. Toen wij er waren, was het niet druk en dus een weids uitzicht! Sanitair prima. Mooie omgeving.

René&Simone

Prima camping voor een overnachting, met een beetje bos en landerijen. Er zijn onlangs nieuwe sanitaire cabines geplaatst die niet onderdoen voor je eigen badkamer. Betalen kan enkel cash of met Paypal.

Naturcamping Hof Köninck