Op doorreis deze aangedaan. Gratis, geen voorzieningen, behalve een vuilnisbak. Deze cp Ligt in de route van landingsbaan van vliegveld Keulen. Dus veel vliegtuigen die redelijk laag overkomen.

TNuijens

prima plekhe om te overnachten.. heerlijk rustig en ruimte genoeg. wel 's morgens vroeg weg want het parkeerterrein loopt vanaf 8.00 uur helemaal vol.

HHV

Waren hier op een dinsdag. De PP stond vanaf 17.00 uur vol met auto's. Zelfs bij de twee SP voor stacaravans werd de 2e SP met de auto afgeleverd. We hadden geluk, want we waren hier om 15.00 uur. Begin dus vroeg, anders is alles in orde.

Parking Aggerstadion Troisdorf