Het camping gedeelte is niets op aan te merken. Het sanitair is oud, dat maakt niet zo veel uit. Maar het wordt ook niet regelmatig schoon gemaakt. In drie dagen niet schoongemaakt toen wij er waren. Dat was duidelijk zichtbaar.

MeerCamper

Schitterende ligging aan het water in een parkachtige omgeving. De steile inrit vanaf de weg lijkt even gek (wij dachten dat we verkeerd zaten) maar aan het einde ligt de camping. Enigszins beperkte douchetijden (waarschijnlijk ivm warmwatervoorziening).

Naturcamp An der Weser