Leuke kleine plaats met een gezellig restaurant. De parkeerplaatsen zijn voldoende groot. V+E beschikbaar.

NoddyH

vandaag hier overnacht en heerlijk gegeten. Vriendelijke eigenaresse en personeel. sanitair mooi. jammer geen douche .

HenkPardoel

Een fijne camperplaats met vriendelijke mensen. Geen last gehad van de fabriek. Gezellige stube waar je van woensdag tot en met zondag terecht kunt om wat te eten of een dranje. Wij stonden er tijdens de Montgolfiade.

hondjaar

Warsteiner Camperpark "Zum Bayernstadl"