Dit was voor ons zomaar een tussenstop. Maar wat een fijne CP. We zijn 2 dagen gebleven. Drinkwaterzuil was defect. stroomzuil deed het goed.

• oktober 2022

Leuke plaats. De nabijgelegen B236 is nauwelijks te horen. Naast de parkeerplaats is een klein parkje dat door hondenbezitters wordt misbruikt als hondentoilet. Je moet altijd opletten waar je stapt. Restaurant Four Seasons in de directe omgeving was gesloten. Winkels in de buurt.

• oktober 2022

een mooie plek aan de rivier. jammer dat niet alle campers links gaan staan, je uitzicht ben je dus snel kwijt. maar ook geen paraglider gezien. in de nacht de lawaaiigste plek van onze vakantie, maar waarschijnlijk komt dit vanwege de tijdelijke brug. mooi wandelpad langs lus vd rivier.

Wohnmobilstellplatz