Gisteren aangekomen op deze plek. Prima plek, we hebben nog gecheckt er staan aan het begin camper bordjes. Maar toen we vandaag terug kwamen van een fietstocht vonden we een papiertje onder de ruitenwisser, zie foto's. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

• augustus 2021

rustige plek . ruime plaatsen. geen voorzieningen. dicht bij het centrum.

• augustus 2020

Rustige parking dicht bij centrum van dit kleine stadje. Voldoende plaats, proper, in het oude stadscentrum lekker gegeten.

• augustus 2021

rustige plek . ruime plaatsen. geen voorzieningen. dicht bij het centrum.

• augustus 2020

Teboflor