vorig jaar en de jaren daarvoor betaalden wij 9,50. Nu 15.- Dat is een flinke prijsverhoging zonder dat er iets tegenover staat. Jammer dat dat het was. Zonder ons

JackuMatz

Nooit meer. Verhoging van ruim 50% voor een parkeerplaats op een ongemaaid en onverzorgd weiland. 15€ alleen voor parkeren, elektriciteit en water extra.

Frankreich-Mobil-Erleben

Als de standprijs zo drastisch wordt verhoogd, eis ik ook dat het groen wordt gekapt; dat vraagt ook om zorg voor een plek als deze!

Brückenkopf Park