Brückenkopf Park

Jülich, Kreis Düren, Regierungsbezirk Keulen, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

• juli 2024

de plaats is tot nu toe redelijk goed. Aan- en afvoer in zeer slechte staat. Het kan beter, er zijn vergelijkbare, veel beter onderhouden plaatsen die gratis zijn, zoveel voor € 15,- voor niets. Sinds kort komen ook afgedankte vrachtwagens van de Bundeswehr naar de weide om te kamperen, zie foto

• juni 2024

de tariefverhoging is fors. Het bergingsstation verkeert in desolate staat en het geluid van de A2 is storend. Verder is de plaats - een enorm weidegebied - goed onderhouden en zijn de elektriciteitskolommen in orde

Piefke2014

vorig jaar en de jaren daarvoor betaalden wij 9,50. Nu 15.- Dat is een flinke prijsverhoging zonder dat er iets tegenover staat. Jammer dat dat het was. Zonder ons

• juli 2024

• juni 2024