Zeer mooie camping. Alles wat je nodig hebt. Iedereen is erg vriendelijk en er is een goed restaurant. Münster is gemakkelijk per fiets te bereiken.

Heiko1965

vriendelijke beheerders. Wij hadden de comfort plaats geboekt. Niet heel bijzonder en vrij prijzig. 72 euro voor 2 nachten. Stroom wordt apart in rekening gebracht. Sanitair uitstekend. Bus naar de stad stopt dichterbij dus fietsen is niet altijd nodig.

Brenda42

Hele fijne plek, aardige mensen, superschoon sanitair, vriendelijke prijs. ja beetje modderig maar dat nemen we voor lief. Fietsen naar de altstad was goed te doen en Munster is erg leuk.

Camping Münster