Prima plaats om in een fantastisch mooi gebied te overnachten. Het is er wel drukker dan verwacht en daarom staan we nu op een wat drassig stuk. we kregen netjes een pallet aangeboden als we een drogere instap wilde hebben. 18 euro voor 2 pers en 2 honden voor 1 nacht.

• november 2023

de plaats krijgt in deze tijd van het jaar slechts 3 punten. Veel wedstrijd. Personeel erg aardig. Afval met aan- en afvoer, zoet water. 12 €, geweldig terrein op een plateau, zeer mooie tentoonstelling, fietspaden, restaurant open tot 17.00 uur, lekker eten. Zondag ontbijtbuffet

bigfive

Fijne camperplek om Vogelsang en Wollseifen te bezoeken. Niet duur als je weet dat de gewone parkeerplaats ook al 6 Euro kost.

• november 2023

Eifel-Wohnmobilpark-Vogelsang