Eigenlijk een leuke plek met grote percelen. Maar 24,50 voor één nacht is beslist te duur, vooral omdat de afvoer van het toilet niet bepaald optimaal is.

Tantive

hier geweest, alleen gekeken. snel doorgereden. wat een plek. geen waar voor het geld. snel verder gegaan.

Beste gebruiker4994158, bedankt voor je recensie. Het spijt ons te horen dat u niet heeft gevonden wat u zocht. Kunt u ons per e-mail op visit@warsteiner.com laten weten wat u hinderde op de camping? Wij horen graag uw opmerkingen. Alvast heel erg bedankt.

Warsteiner Welt