• juni 2021

Het parkeertarief is nu € 15 voor niets anders dan parkeren. Dat is volkomen overdreven en zou waarschijnlijk een afschrikkende werking moeten hebben. Auto's zijn welkom, parkeertarief € 2 voor dezelfde periode.

• december 2019

Wij stonden hier voor een nacht omdat de camperplek in Aken vol was. Voor een parkeerplaats zonder enige voorziening is 12.30 ver over de top. Te meer daar een dagkaart wordt aangegeven voor 2 euro

• juni 2019

Heel veel ruimte op de grote parkeerplaats; geen afzonderlijke camperstoelen