Een mooie en verzorgde camperplek, met uitzicht over de heuvels. Met een hele vriendelijke beheerder, die op vrijdag en zaterdag avond de regionale specialiteit "Spiesbraten" van de grill verzorgd. Wij komen hier zeker nog eens terug.

wafss

Geweldige parkeerplaats, geweldig uitzicht, vriendelijke beheerder, geweldige wandelpaden allemaal voor 10 euro per nacht. Absoluut perfect.

jekiba

wat een mooie camperplaats, uitzicht over de velden en zeer vriendelijke en behulpzame beheerder. alles in country stijl en ook nog op Vrijdag en Zaterdag Schweinebraten van het houtskool vuur. was heerlijk. wij ko en zeker nog een xtje terug.

Reisemobilstellplatz Höhenblick