slechts een parkeerplaats erg modderig goedkoop bakt gewoon niets anders

Teddy1234

Ma 310823 Nou verwacht ik niet zoveel voor de €6 die deze plaats kost, maar enige vriendelijkheid van diegene die het geld ophaalt mag je toch wel verwachten denk ik. Nee zelf geen goedenavond. Geld in ontvangst en door naar de volgende. Andere incassant sturen Moselgemeinde Valwig.

VillaVerderop

Prima plek voor de zelfvoorzienende camper. Met Pinksteren hier aangekomen en het laatste plekje genomen. Plek voor 12, maar er stonden er 14, dus best krap. Toch prima geslapen en geen last gehad van het verkeer. Toilet op 200 mtr afstand bij Fritz. Rond 18uur komt er iemand de €6 parking innen.

slechts een parkeerplaats erg modderig goedkoop bakt gewoon niets anders

• Moselweinstraße