Wohnmobilpark Bingen

Bingen am Rhein, Landkreis Mainz-Bingen, Rijnland-Palts, Duitsland

Wohnmobilpark Bingen

verblijf max 10dg - broodjesservice - supermarkt 2km - centrum 3km - [water voor passanten 1 euro]

• Ausserhalb 11

55411, Bingen am Rhein, Duitsland

• oktober 2021

Aankomst ontvangst zeer vriendelijk, alles uitgelegd plaats gekregen, op de plaats zelf stroom, water en afvoer naast de camper gewoon super voor elkaar, we blijven eerst 2 nachten

Bemacamp

Aangekomen kort voor sluitingstijd en ontmoetten een uiterst vriendelijke tuinman. Elektriciteit V/E aanwezig. Broodjesservice, snacks en drankjes verkrijgbaar. We zullen terugkomen.

Bercar

zeer vriendelijke uitbater, fijne ontvangst. Er is elektriciteit, water en een aansluiting voor grijs water direct op de site. De nieuwe bediening van de slager is een aanrader, heerlijke worst en vlees uit blik. Het veld is een van onze favoriete plekken.

• oktober 2021

7 dagen