Prima plek maar niet voor lang slapers. Stadje is leuk en gezellig. Bakker en restaurantjes in de buurt op loopafstand. Prijs is 10 euro voor 24 uur. Vinden wij eigenlijk te duur voor alleen een parkeerplaats. de 2 euro 50 is voor de parkeerplaats voor auto's

PLAsienna

Wat een lawaaierige parkeerplaats. De hele nacht mensen die lawaai maken en zelfs een auto die Snachts komt driften. En dan om zeven uur beginnen de kerkklokken te luiden, aan 1 stuk door. Ik zou deze plek in ieder geval op zaterdag mijden.

Gilio75

leuke plaats, zeker voor doorreis. tussen 18.00 en 7.00 niet betalen. rest dagprijs. 2,50. geen voorzieningen, maar wel heel rustig.

Parkplatz Altes Gymnasium