Fijne camping midden in de natuur. Vriendelijke en toegankelijke eigenaren, lekkere broodjes te bestellen. In de omgeving mooie wandelroutes direct vanaf de camping. Het sanitair is schoon. Veel rust op de camping. We hebben hier een fijn verblijf gehad.

• januari 2023

prachtige rustige camping midden in de natuur. vriendelijk personeel zeer schoon

• augustus 2021

Prijs per overnachting voor 2 personen en 2 honden is € 31,- Bij de receptie zijn ze niet al te vriendelijk en kan alleen contant worden betaald. Wij zijn daarom maar doorgereden naar Simmertal. Prima plek..

• januari 2023

• augustus 2021