• oktober 2020

goed is gewoon een parkeerplaats zonder aan- en afvoer Broodjes in de ochtend zouden ook goed zijn geweest, maar dat was helaas niets Voordeel heel erg rustig in vergelijking met de plaatsen aan de Rijn

• september 2020

We stonden hier een nacht. Het was erg stil! De plant is de afgelopen jaren erg positief veranderd. Als je nu op de grote weide mocht staan, zou dat perfect zijn!

• augustus 2019

Geen uitzicht gevonden, kale parkeerplaats met restaurantje en bezoekerscentrum. Geen aanrader.

• oktober 2020

• september 2020