Mooie parkeerplaats met aan- en afvoer. Hoewel er geen elektriciteit is, hebben wij een zelfvoorzienende camper. Zeer aardige terreinwachter die goede tips geeft en rond 18.00 uur geld ophaalt. Het struisvogelrestaurant Arnoldi is echt een aanrader. Direct aan het Moezelfietspad.

• april 2023

CP langs de Moezel bij kleine aanlegplaats voor boten. Uitzicht niet overal even mooi. Dorpje niet bijzonder, wel goed restaurant vlakbij. Rustige plek. 8 euro wordt rond 1800 opgehaald.

Jan&Joyce

Een prima locatie voor 1 nacht. Ja je kijkt tegen oude boten aan. Maar wij vonden het niet storend. rustig geslapen. Konden wc legen, vuil water lozen en tegen betaling schoon water tanken.

• april 2023

• Moselstraße