Wij reden de camping op en hebben een rondje gereden. Daarna zijn we eigenlijk meteen vertrokken. Dat deze camping hier nog in staat is een schande! Wat een rommel en een smerige toestand. Haal hier weg! Dat is beter voor iedereen. Die ene ster staat er omdat er iets moest staan.

• oktober 2022

mooi gelegen camping die rust zoekt is hier sanitair schoon aardige uitbater kinderen zijn welkom je kan alleen maar aanraden ideaal voor wandelaars alle winkels op ongeveer 4 km afstand

buchmann55

wij waren er op een maandag(ruhe tag), vriendelijk ontvangen en een plek vooraan de camping gekregen ( camper plekken). zeer rustige camping en eenvoudig maar goed sanitair. mogelijkheid om de wc te legen maar niet de grijs water tank.

• oktober 2022

Campingplatz Moosbachtal