alle sanitair is nieuw en schoon. we waren hier toen er een Harley treffen in de buurt was. Dus veel langsrijdende motoren. personeel erg onvriendelijk. verder prima plek

galles

Nieuwe en propere toiletten. mooie plaatsen. Nogal wat verkeerslawaai.Verder niets speciaals. Maar dure camping. 73€ betaald voor 2 dagen met stroom.

• april 2023

mooie plek aan de Moezel. Sanitair is vernieuwd, ziet er prachtig uit. Komen hier zeker terug,als de druiven aan de struiken zitten op de bergen waar we op uitkijken!

• april 2023

Camping Erden