Im Weinberg

Ernst, Landkreis Cochem-Zell, Rijnland-Palts, Duitsland

• juli 2024

onmogelijk om camper waterpas te zetten wat goed is de wijn

• juni 2024

Op zich als camperplaats voldoende maar er zijn in de loop der jaren betere in de buurt bijgekomen. Prijs is volgens mij naar waarde. Terrein loopt behoorlijk schuin af dus spieën zijn min of meer verplicht. In het dorp verschillende wijnproeverijtjes - als ze open zijn...Goed als doortreklocatie.

• juni 2024

Keurige camperplek. Alles apart betalen. Voor ons te veel verkeerslawaai. Voor minder lawaai niet langs de buitenrand gaan staan. Ideaal tussen Cochem en Beilstein

• juli 2024

onmogelijk om camper waterpas te zetten wat goed is de wijn