• september 2021

Onvriendelijke ontvangst: mevrouw liet me in het zicht flinke tijd voor balie wachten en kwam pas in actie na 'hallo...?'. Contante betaling ! Geen gegevens genoteerd en geen uitleg van gebruik toilet, restaurant e.d.. €10 voor 2p inclusief stroom en water is juist, maar kom hier niet meer terug!

• augustus 2021

Geweldige plek voor 10€ met stroom en gebruik toiletten restaurant. Heerlijke wijnproeverij, proeverij flamkuchen en rondleiding. Uitzicht is ook goud waard. 19 juli 2021 gestaan!!!

• augustus 2021

Weingut Meyerhof