• december 2022

Heel fijne overnachtingsplaats. Wandelmogelijkheden, bakker op wandelafstand, vlakke plaatsen. Overdag wordt er geregeld glas in de containers gestort, maar dat stopt 's nachts. Weinig geluidshinder van de nabijgelegen weg.

• januari 2020

Geweldige plek, stond alleen maar helaas hadden de Grieken een vrije dag (woensdag) Geweldige slager en bakker, zou graag terugkomen

• april 2016

Mooie camperplaats. Zeer rustig, mooi gebied. Wij stonden er alleen. Geen problemen.

• december 2022

• januari 2020