Deze camperplaats bevindt zich naast een hal die ook voor feesten en partijen worden gebruikt.

Berry2016

Deze € 10 zijn een schnaps-idee; voor een saaie parkeerplaats met elektra en eventueel water (alles extra betalen!), is de berging afgesloten met kettingen! Rustige nacht tot 7.30 uur, om 8.00 uur vergoedingscontrole! We ontbeten op Global P. Misschien hadden we hier langer kunnen slapen? En vrij!

• juli 2021

De parkeerplaats kost nu 10 euro, dus je bent rustiger en niet slechter in het dorp bij Globus. Vanaf 7.30 uur gaan de autodeuren ongeveer 1-1,5 uur dicht en worden de kinderen naar de kleuterschool gebracht. Bevoorrading werkt niet...we komen niet meer

• juli 2021

• Alzeyer Straße