Vriendelijke ontvangst, fantastisch sanitair en zeer schoon. heerlijk gegeten in het restaurant. er is broodservice.

Sun

Prima rustige overnachtingsplek, modern en schoon sanitair. Broodjes service, aardige eigenaren. Restaurant matig. Wij betaalden €23 voor camper met 2 pers met Asci kaart.

Jacqy66

Na wisseling van eigenaar, inderdaad aanpassingen aan sanitair, ziet er goed uit. Echter de prijzen zijn daardoor ook fors verhoogd. Betalen voor 1 nacht met 2 personen, vandaag 2 juli 2022 €31,00. kregen €2,10 ANWB korting.

Country Camping Schinderhannes