• juni 2024

Super mooie plek als je achter staat met uitzicht op de wijnvelden. stoelen en tafel staan al klaar voor de camper op een stukje gras. Hoogste plek aan de wijnroute, fijne eigenaar en faciliteiten prima. Goede fiets mogelijkheden, we komen zeker terug.

Camperaars2022

wij kunnen alleen maar meedoen! super mooie parkeerplaats. Fietstochten met e-bikes zijn geweldig. Wijn van de plaatselijke wijnmaker Becker en van wijnmaker Hammel uit Kirchheim zijn echte aanraders.

• juni 2024

Panorama-Stellplatz Herxheimer Himmelreich