Vermoedelijk een voormalige parkeerplaats omgebouwd tot stacaravan-parkeerplaats, ruime plaatsen met stroom, maar je moet wel eerst een chip kopen. Verwijdering beschikbaar. Een pluspunt: de bus in het stadsgebied is bij de parkeertarieven inbegrepen. Wij hadden geen water nodig.

• oktober 2020

De plaats zou ok zijn voor een overnachting, maar helaas werd het bezet door reizende mensen met caravans. Hoewel kampeergedrag niet is toegestaan en de plaatsen speciaal voor kampeerders zijn aangewezen. We reden verder.

• oktober 2020

• Stiftswaldstraße