Camping am Königsberg

Wolfstein, Landkreis Kusel, Rijnland-Palts, Duitsland

Wij bezochten deze cp. schoon. geweldig sanitair. Douches en een bezoek aan het buitenzwembad zijn inbegrepen. 1 nacht 2 personen met elektriciteit volledig betaald prijs 37,80 euro. Als u langer blijft, krijgt u korting.

womo542

Mooi onderhouden camping. Leuk zwembad waar we van genoten hebben de sfeer op de camping was gezellig. Het sanitair was keurig op orde. Alleen de prijs voor 1 nacht 74 euro voor camper met 3 kids.. oef dat was even schrikken!

Camping am Königsberg