Wij hebben hier 2 rustige nachten doorgebracht. Aan- en afvoer en stroomaansluiting in orde. Omdat we tijdens het seizoen niet op reis waren, hadden we voldoende ruimte. Gazons rondom het veld. De wandeling naar het kasteel is goed aangegeven, met dank aan de gemeente voor deze parkeerplaats

Hublin

- Gratis parkeerplaats met 5 parkeerplaatsen (hoewel er 2 bezet zijn door langdurig kampeerders) - Mogelijkheid tot aan- en afvoer en elektriciteit - prachtige wandelpaden rond de ruïnes van Landeck en de omgeving

• maart 2023

rustig gelegen, station betaald ,alsmede stroom, krappe plaatsen. prachtige wandelingen te maken oa naar kasteel pittige tocht maar de moeite waard bakkerij op 300 m in hoofdstraat.

• maart 2023

Wohnmobilstellplatz