Wohnmobilparkplatz Kröv

Kröv, Landkreis Bernkastel-Wittlich, Rijnland-Palts, Duitsland

ligt direct aan het water, max 2 meter. op plaveisel/steen. dit is achter de weinbrunnen hal langs doorgaande weg.

• maart 2024

Mooie camperplekken direct aan de moezel. Ook zijn er voldoende (schone) toiletten aanwezig. Er vertrekt van de parkeerplaats een rondvaartboot. Prima geregeld.

AnnTeun

wij hebben deze niet gevonden, misschien te snel voorbij gereden en toen zagen we een verbodsbord voor campers.

• maart 2024

• Moselweinstraße 35