• juli 2020

Hadden hier gereserveerd maar niet goed doorgekomen. Wijnboer niet erg vriendelijk we moesten ons maar redden en andere plek zoeken. Plekken zijn ok maar erg klein zeker als ze alle 3 bezet zijn. Je staat zo dicht op elkaar dat luifel niet uitkan.

• september 2019

Geweldige kleine cp tussen de wijnstokken, zeer aardige eigenaren die wijnmakerij aangrenzende hebben, gegeven tour en begaafde fles wijn, toilet en elektrisch voor Euro 9. Schilderachtig Duits restaurant op loopafstand. Stille Nacht

• november 2018

Een beetje moeilijk te vinden, door smalle straatjes, heel mooi gedaan; 3 plaatsen; WC beschikbaar. Prijs 7 Euro incl personen, elektriciteit, hond. Zeer mooie operator, direct na aankomst wijnproeverij. Overal te voet leuke restaurants

• juli 2020

• september 2019