• augustus 2020

Helaas is alles gewoon niet leuk. We wilden hier niet eens een nacht blijven.

• juli 2019

Grote camperplaats naast rusti dorp. Onverhard. Gratis. Kan modderig zijn. Wij stonden met 36 graden in de schaduw. Tweede camperplaats ligt op 1 km in volle zicht aan druk plein maar met stroom. Wij kozen deze want heerlijk rustig. Visvijver op loopafstand.

• juli 2019

Deze Womo-parkeerplaats / parkeerplaats bij het HSV SOMMERRIED bevindt zich aan de straat en heeft geen lawaai, geen V + E, geen elektriciteit! Alleen boomschaduwen.

• augustus 2020

Helaas is alles gewoon niet leuk. We wilden hier niet eens een nacht blijven.

Sommerried-Stadion