Er is geen ruimte meer voor campers

• augustus 2021

Nog maar 1 plaats over naast de elektrische oplaad plaatsen voor de auto's. Deze plaats is ruim genoeg. Wandel en fiets mogelijkheden en een Italiaans restaurant dichtbij. Prima plekje voor 1 nacht..

• november 2018

De burgemeester kwam even kijken en adviseerde ons om naast het blauwe oplaadpunt voor elektrische auto's te gaan staan, dan hadden we een mooier uitzicht zij hij. Wij hebben er 3 nachten tijdens onze Saar-Hunruck steig prima gestaan. Cor en Tiny uit Venray

Er is geen ruimte meer voor campers

• augustus 2021