• juni 2023

de camper plek is netjes heeft 2 douchejes die kosten 1 euro voor 4 minuten en 4 heren en dames wc,s deze zijn redelijk schoon je kunt er je afval water lozen en je wc lozen een afwas plek hebben wij niet gevonden

• september 2022

een zeer goede camper plaats. wij zijn hier nu voor de 2e keer en ook deze keer is het zo goed bevallen dat we zeker weer terug komen. heerlijk wandelen, fietsen en een gezellige sommergarten om de hoek. zeker meer dan 5 sterren waard.

• augustus 2022

goede plek wel wat stoffig van de weg voor de camper. alles aanwezig . met schoon sanitaire voorzieningen

• juni 2023

• september 2022