• oktober 2022

Deze camperplek bestaat denk ik niet meer, in elk geval niet kunnen vinden. Sankt Martin niet echt geschikt om met de camper rond te rijden, i.v.m. smalle straatjes. Kunt beter aan de rand van het dorp of in Edenkoben gaan staan. Dorpje wel leuk om te wandelen.

• oktober 2022

de parkeerplaats is gelegen in een achtertuin met zicht op machines en bouwmaterialen. De eigenaar is erg aardig. We besloten tegen een overnachting.

• september 2021

Eenvoudige parkeerplaats op een verhard terrein in de achtertuin. Sanitair oké. Zeer centrale ligging.

• september 2021

• Mühlstraße 26