makkelijk te vinden en te betalen. Wij hadden geen stroom of water nodig dus daar geen ervaring mee. Bakker ideaal dichtbij, lekker kunnen ontbijten aan een tafeltje. Schattig dorpje.

• april 2023

Goede rustige plek voor op doorreis. Bakker (met mogelijkheid om er ook te ontbijten met koffie etc.) aan de overkant, is om 6 uur al open.

• maart 2023

we kwamen hier begin van de middag aan. veel geparkeerde auto’s hier. grote camper can hier niet draaien. wij vertrekken weer omdat het ook erg ongezellig is. Mocht je onverhoopt een plek zoeken om te slapen dan is het zeker mogelijk. ivm alle geparkeerde auto’s en moeilijk parkeren 2 sterren.

• april 2023

• maart 2023