camperplaats aan rand van plaats met elektriciteit. de 1e avond stonden we met 3 campers, de 2e alleen. mooie omgeving om te wandelen en fietsen (selz randweg en obst radweg) langs de selz hoef je met de fiets weinig te klimmen. langs de route ook oplaadstations voor Ebike

• augustus 2020

Landelijke omgeving. Mooie wandelingen te maken langs wijn, pruim en appelgaarden. Erg rustig dorpje met enkele eet gelegenheden.

• augustus 2020

Leuke parkeerplaats aan de rand.

• augustus 2020

Leuke parkeerplaats aan de rand.

• Ingelheimer Straße

55270, Schwabenheim an der Selz, Duitsland