let op zwembad en supermarkt behoren niet bij de camping zoals gesuggereerd moet tunnel onder door zwembad €5,00 pp 1 toiletgebouw op de hele camping €24,00 is goed betaald voor camperplaats

Mfister

Grote parkeerplaats voor de camping. Er staan een paar plassen als het regent, maar voor €5,50 is dat niet erg. Ook met grotere voertuigen of teams kan hier goed geparkeerd worden.  Wil je meer comfort, dan kan je ook gebruik maken van de camping.

HorstWW

afgelopen zaterdag waren we hier! een modderpoel. Verder was er niets. we gingen ons melden bij het restaurant en kregen ongeïnteresseerd een formulier aangereikt dat voor de camping was. we zijn door gereden.

Wohnmobilpark Zum Fahrturm