rustige plek, zeer netjes met open toiletten 24/7

• juni 2020

Leuke plek in het groen. Aan- en afvoer is mogelijk. De televisie-ontvangst is problematisch vanwege de bomen rondom; er is maar één plek waar de satelliet kan worden ontvangen. Zwemmen in het meer is volgens het informatiebord verboden, maar we zien toch een aantal zwemmers!

• januari 2020

Wij waren er vorig jaar. Absoluut rustige locatie. Maar niet winkelen. Als het regent kun je het niet weggooien, in ieder geval durfden we het "zachte veld" over de Gulli niet in te rijden. Jammer dat er echt betere plaatsen zijn voor het geld.

rustige plek, zeer netjes met open toiletten 24/7

• juni 2020