Weingut Georg-Fritz von Nell

Trier, Rijnland-Palts, Duitsland

• juli 2024

Op zich een mooi plekje, maar helaas geen camperplaats zoals je dat verwacht voor €14 zonder stroom (met stroom €2 extra). De plekken zijn veel te krap, de luifel kan niet eens uit. De stoelen mogen niet buiten en grillen “ist verboten”. Kortom, wij zijn weer vertrokken!

• juli 2024

1 nacht gestaan water halen was een klein stukje lopen. cassette legen en vuilwater tank legen heb ik niet gevonden. wij waren er op zondag maar het restaurant was gesloten . ik vond het geen 16 uren waard er was eigenlijk helemaal niks Koen vd Haak

Weingut Georg-Fritz von Nell