• juli 2021

Hele eenvoudige camping bij een gästette. Net schoon en eenvoudig sanitair. Douchen is met munten. Wij stonden boven bij de camperplaats. Zeer vriendelijke en gastvrije mensen en bij de gästette kun je heerlijk eten. De locals eten hier ook. Mooie weg om hier naar toe te rijden. Soms wat smal.

• juni 2019

Kleinschalig ! douches en toiletten perfect. Netjes schoon! Camperplaatsen hoger gelegen en lager gelegen op gras, langs rivier! Als je dat wilt, neem dan genoeg lengte stroomdraad mee, minstens 50 m. De onze was te kort. Daarom toch maar 1 nacht gebleven.

• september 2014

De ontvangst was dermate onvriendelijk, dat doorrijden de beste optie was.

• juli 2021

• juni 2019

• september 2014

De ontvangst was dermate onvriendelijk, dat doorrijden de beste optie was.

Zum Hahnhof