Grote gezinscamping gericht op kinderen. We kregen een plaats midden op een speelterrein. Toiletten en douches schoon maar douches eenvoudig, klein (met douchegordijn). In dorp en omgeving niets te beleven. Als 60+ stel geen aanrader.

Gerda2023

Erg vriendelijk ontvangen! Sanitaire voorzieningen prima en schoon alleen miste we een plek voor babyverschoning. de camping is erg leuk voor kinderen. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast, maar wij zaten er ook niet in het hoogseizoen.

veel te duur 25 euro

veel te duur 25 euro