• november 2023

Praktische plek (10 euro) zonder service, perfect voor een bezoek aan de Western City (anders zijn er mooiere plekken om te verblijven in de Harz 😉)

• september 2021

De plaats kost momenteel € 10,00. Er is genoeg ruimte. we stonden heel rustig.

• augustus 2020

een heel veld vol caravans gesierd met de confederate flag, vol racisten, fans van slavernij en neo nazi's. Ik ben doorgereden.

• november 2023

• september 2021

De plaats kost momenteel € 10,00. Er is genoeg ruimte. we stonden heel rustig.

• augustus 2020

• Am Rosentale 1