prachtige plek, open slagboom. roerdomp en nachtegalen. maarrrr verboden te parkeren tussen 21.00 en 9.00. zie foto.

henry en Wilma TX

nette rustige ruime plek in mooie omgeving. savonds komt een zeer vriendelijke beheerder vertellen dat hij de plaats afsluit tot 9u en we dus veilig staan. Dat we de hond tot 9u ook lekker mogen laten rennen. Daarna graag weer aan de lijn. Over geld is niet gesproken...

Nexxo65

Camperplaats is gesloten. Wij waren hier op 29/8/23.

Nexxo65

Camperplaats is gesloten. Wij waren hier op 29/8/23.

Parking am Wallendorfersee