Onbeleefd en onvriendelijk. We vroegen of we gebruik mochten maken van hun afvalwaterzuivering en boden aan om daarvoor te betalen, maar het enige wat we kregen was een onbeleefd “nee”.

YayaSo

Niemand bij receptie, rij maar door zoek plek en zie je later. Oude onverzorgde en rommelige bedoeling, van alle 7 kortingen accepteerd hij er geen een. Gewoon volle pond betalen. Geen aanrader Ongeinterresseerd mannetje

Bert-Dorien

Vriendelijk personeel. Sanitair o. k. Bij zonnig weer zal het daar lekker koel zijn (cmp ligt in het bos) maar bij regen een troosteloze camping, veel modder.

Camping Stausee Rabenstein