Zeer centraal gelegen, maar veel te duur.

Wohnmobilist15#

Prima Cp tegen het centrum aan. Hutjemutje, zo proberen ze iedereen toch een plekje te geven. Vriendelijke medewerkers, broodjesservice. Belachelijke prijs om te douchen. Gebruik niet de coördinaten maar het adres.

Frank-van-de-Ven

Wij geven 3 sterren; 2 voor de vriendelijke service en een andere voor de goede locatie. 2 sterren minder omdat de ruimte ook beschikbaar wordt gesteld voor caravans met aangebouwde auto. Dit blokkeert minimaal 2 plaatsen, waarvan wij er graag één hadden willen gebruiken... Jammer!

grogado

Zeer centraal gelegen, maar veel te duur.

Parken am Goldstück