Het hotel restaurant wordt nu gerund door nieuwe jongere eigenaren. Het heet nu “Schneiderlein”. Wij konden hier gewoon staan (achter de heg) en hebben heerlijk gegeten in het restaurant!

• februari 2019

Wij waren hier op 31.12.18. De eigenaren zijn erg vriendelijk. We kunnen onze plaats op de parkeerplaats kiezen. Stroomkabel werd zelfs aangeboden. Kosten voor de elektriciteit werden kwijtgescholden. Oud en Nieuw eten was speciaal en heerlijk. Wifi werkte goed. We voelden ons heel goed.

• februari 2019

Hotel Schneiderlein