• september 2021

Na drie ritten naar overvolle parkeerplaatsen in de omgeving, waren we erg blij deze parkeerplaats te hebben gevonden. We stonden daar, aten heel goed in de naburige brouwerij en sliepen goed.

• september 2021

rustige en veilige plek op eigen binnenplaats van het restaurant. Eigenlijk geen last van de fabriek. Restaurant annex bierbrouwerij

• augustus 2020

Na het genieten van de uitstekende bieren en distillaten, kan een overnachting hier nuttig zijn, zelfs noodzakelijk. Hoewel het erg helder verlicht is, is het plein na de sluiting van het restaurant behoorlijk eenzaam en verlaten in een industriegebied. We reden door.

• augustus 2020

Nordbulli

Brauhaus Pirna “zum Giesser”