• november 2021

Parkeerplaats zonder V / E op een goede locatie, direct naast Kaufland en vlakbij het treinstation Radebeul-Weintraube of het fietspad naar Dresden / Meißen. 's Nachts rustig, overdag hoor je het verkeer in de nabijgelegen straat. Verdeelde staanplaatsen. Zeer aardige exploitant.

• september 2021

Kleine ruimte in aanbouw. Verdeelde parkeerplaatsen, deels beton, deels gras. Aardige telefoniste die na telefonische aanmelding langskomt om te verzilveren. Kaufland en andere winkels in de buurt. Overdag veel verkeerslawaai maar 's nachts relatief rustig. We vonden het leuk en we komen terug

• november 2021

• september 2021