We brachten twee dagen met Tom door en voelden ons zeer op ons gemak. Geweldige sfeer, geweldige parkeerplaats, prima sanitair, geweldige gastheren, wat wil je nog meer. We hebben ook genoten van het ontbijt en een driegangenmenu. We komen terug 🙂

bianca

Meike Mohr 23-10-2023 09:41:51 uur via Google: Het waren ontspannende dagen in Zwickau. We werden vermaakt en verzorgd. Deze kampeerplaats heeft een bijzondere charme en Bella Vita is het levensmotto. Hartelijk dank, lieve Tom

Villa Bella Vita - Glamping